فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۲۵۵ شهید مرزبانی از این استان تاکنون تقدیم امنیت کشور شده است که ۸۸ شهید از این تعداد در حوزه مرزبانی استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده‌اند.

۲۵۵ شهید مرزبانی از خراسان رضوی تاکنون تقدیم امنیت کشور شده است

به گزارش قدس خراسان، سردار سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های جوانانی است که محکم و استوار در مرزهای کشور ایستاده‌اند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مادران و خانواده این شهدا، فرزندانی تربیت کرده‌اند که امروز مقتدرانه در برابر گروهک‌های معاند ایستاده‌اند و از خاک این کشور دفاع کردند، لذا به همه آن‌ها شهادت غرورآفرین فرزندان گرانقدرشان را تبریک می‌گویم.

وی اضافه کرد: در حمله تروریستی اشرار در بامداد یکشنبه در سراوان پنج مرزبان به درجه رفیع شهادت رسیدند که سه نفر از شهدای این حادثه از شهرستانهای مختلف این استان هستند.

سردار شجاع افزود: سرباز وظیفه "ناصر حیدری دژ" از مشهد، سرباز وظیفه "محمد جمال زاده" از چناران و سرباز وظیفه "یونس سیفی نژاد" از شهرستان سرخس از شهدای حادثه تروریستی سراوان می باشند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تاکید کرد: اقدام ناجوانمردانه گروهک‌های معاند در به شهادت رساندن این مرزبانان بی‌پاسخ نخواهد ماند و همرزمان این شهدای مظلوم مرزبانی پاسخ سخت و محکمی را به آنها خواهند داد.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع این شهدا ساعت ۹ صبح فردا، سه شنبه از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی با حضور مردم شهید پرور استان برگزار خواهد شد و از عموم مردم تقاضا می شود در این مراسم حضور باشکوهی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.